مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان گفت: به مناسبت هفته صنایع‌دستی، نمایشگاه استانی صنایع‌دستی، در بندرلنگه شهر ملی گلابتون دوزی برگزار می‌شود.


به گزارش  پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، سهراب بناوند امروز چهارشنبه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۱ بابیان این مطلب به تشریح برنامه‌های این اداره‌کل در هفته صنایع‌دستی پرداخت و افزود: همچنین در این هفته مرکز آموزش، تولید و اشتغال صنایع‌دستی روستای انجیردان در بستک افتتاح می‌شود.

بناوند به ارائه تخفیف ۱۵ درصدی فروش محصولات صنایع‌دستی در نمایشگاه‌های مرتبط در این ایام اشاره کرد و افزود: همه متقاضیان خرید محصولات صنایع‌دستی می‌توانند از این تخفیفت بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های هفته صنایع‌دستی تجلیل از صنعتگران و هنرمندان است که بر همین اساس از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی که نقش مهم و تأثیرگذاری در حوزه تولید، ترویج، بازرگانی و صادرات صنایع‌دستی داشته و دارند، تجلیل خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان، خاطر نشان کرد : برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در شهرستان‌ها، برگزاری ورکشاپ صنایع‌دستی، آموزش رایگان صنایع‌دستی، برگزاری کارگاه‌های تئوری صنایع‌دستی، برگزاری نشست تخصصی آنلاین و… از دیگر برنامه‌های هفته صنایع‌دستی در استان هرمزگان است.

انتهای پیام