مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در دیدار با فرماندار ابوموسی گفت : محفل هفدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر در ابوموسی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، اسمعیل جهانگیری در این دیدار عنوان نمود : بنا داریم با استفاده از ظرفیت های ابوموسی هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر را در این شهرستان برگزار نماییم.

وی به ظرفیت های این شهرستان با توجه به موقعیت ژئوپولوتیک آن اشاره کرد و افزود: شهرستان ابوموسی یکی از مهمترین جزایر ایران است که باید از ظرفیت های موجود در این جزیره نهایت استفاده را بکار گرفت و جشنواره شعر فجر فرصتی است برای حضور هنرمندان و مردم سراسر کشور تا از موهبت های طبیعی و بکر این جزیره بهره مند شوند.

در ادامه قریشی فرماندار ابوموسی که به همراه رئیس شورای شهر در جلسه حضور یافته بود از انتخاب ابوموسی برای میزبانی این رویداد مهم تشکر نمود و اظهار داشت:  مایه مباهات ما، مردم خونگرم شهرستان ابوموسی است که میزبان ضیافت لطیف و ادبی شاعران برجسته کشور و استان باشیم و از آنجاییکه بنا داریم ابوموسی را به عنوان قطب گردشگری جنوب کشور تبدیل کنیم این رویداد می تواند سرآغازی برای شناساندن این جزیره باشد، فلذا تمام ظرفیت های شهرستان را برای این جشنواره بسیج خواهیم کرد.

گفتنی است ، هفدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در ایام دهه مبارک فجر با حضور هنرمندان و شاعران سراسر کشور در شهرستان ابوموسی برگزار می شود.

انتهای پیام