رئیس کمیسیون عمران ، حمل‌ و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : بهای خدمات اتوبوسرانی ۵۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، حسن سالاری با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر بندرعباس درخصوص کاهش بهای اتوبوس شهرداری، که با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به «مهار تورم» در نامگذاری سال ۱۴۰۲ در دستور کار شورای شهر قرار گرفت ، اظهار کرد : از جمله این کاهش نرخ خدمات می‌توان به بهای بلیت اتوبوس اشاره داشت.

وی ضمن ابراز خرسندی از اینکه با رای اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس ، بهای خدمات ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی ذکر شده، ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد، گفت: این مصوبه برای اجرایی شدن باید در هیات تطبیق فرمانداری بندرعباس تایید شده و سپس برای اجرا به شهرداری ابلاغ می‌شود.

شورای ششم؛ دغدغه‌مند مسائل و مشکلات تاکسیرانان و اتوبوسرانان

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شورای ششم از ابتدای فعالیت خود، توجه ویژه‌ای به مسائل و مشکلات تاکسیرانان و اتوبوسرانان داشته و اقدامات ارزنده‌ای نیز از جمله اعطای تسهیلات جهت نوسازی و بهسازی ناوگان تاکسیرانی تاکنون صورت گرفته است.

سالاری گفت : مهم‌ترین اعضای خدمات حمل‌ و نقلی ، تاکسیرانان ، اتوبوسرانان هستند ؛ افرادی که به شکل مستقیم با مردم و مسافران در ارتباط اند.

وی افزود : مدیریت شهری و متولیان حوزه حمل‌ونقل، وظایف سنگینی را بر عهده دارند و همه باید کمک کنیم تا ارائه‌دهندگان خدمات حمل‌ونقل عمومی، بهترین ارائه خدمت را داشته باشند و در عین حال، خود آنها نیز از خدمات مناسب استفاده کنند.

انتهای خبر /