مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از بهره برداری ۴ طرح در سالروز تاسیس کمیته ی امداد امام خمینی خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، جلیل تراهی در حاشیه ی این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی گفت: بی تردید درک امام خمینی (ره) از وضعیت محرومان و رسیدگی گره گشایی از مشکلات مردم این قدر عمیق بوده است که تنها پس از ۲۲ روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نهاد مقدس، کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد تا پس از گذشت ۴۳ سال از این شجره طیبه منشا خیر و برکات فراوان در بخش های مختلفی شده است.
تراهی ادامه داد: در سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی برگزاری جشن توانمندسازی یک هزار و ۹۴۰ خانواده که صاحب درآمده شده از چرخه ی حمایت کمیته امداد خارج شدند.
این مقام مسئول با اشاره به حفظ کرامت مددجویان ادامه داد : طرح دوم راه اندازی سامانه سها بود که به دست ریاست جمهوری افتتاح گردید و یکی از دغدغه های خیرین و مددجویان بود که بدون حضور شناسایی میشوند و امدادگران انجام وظیفه میکنند.
تراهی افزود: در بحث واگذاری تامین مسکن توانسته ایم ۷۴۳ واحد مسکن را به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به خانواده‌های تحت حمایت واگذار کنیم که احداث مسکن از اعتبارات اختصاصی کمیته امداد و کمک خیرین ساخته شده است .
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گفت: امسال ۷ هزار و ۱۰۴ فرصت شغلی را ایجاد کرده ایم و این یعنی بیش از ۷ هزار خانواده صاحب شغل شده‌اند و در تلاش هستیم سال آینده میزان افرادی که از چرخه پوشش کمیته امداد خارج می‌شوند را به ۵ هزار خانواده برسانیم.
یادآور میشود در پایان این مراسم از حامیان ایتام، کارآفرینان موفق و خانواده های تحت حمایت که دارای مسکن شدند تقدیر شد.
انتهای پیام