مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان در نشست خبری مشترک با سازمان صمت هرمزگان در جمع خبرنگاران استان ، با بیان اینکه 45 واحد راکد تا پایان سالجاری احیا می شوند ، گفت : همزمان با فرا رسيدن هفته دولت 15 طرح صنعتی و پروژه زيرساختی با اعتباری بالغ بر 655 ميليارد ريال در سطح شهركها و نواحی صنعتی به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ،‌ سید امیر امیری زاد تشریح کرد: ۷ طرح صنعتی با اعتبار ۲۸۳ میلیارد ریال و ۸ پروژه زیرساختی با اعتبار ۳۷۲ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

امیری زاد ، افزود : ناحیه صنعتی بشاگرد، ناحیه صنعتی گروک، ناحیه صنعتی بندرلنگه و ناحیه صنعتی جناح تا پایان سال به جمع سایر نواحی و شهرکهای صنعتی استان اضافه می شوند.
وی با اشاره به پیگیری های شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان و همکاری دستگاه های ذیربط همچون صمت هرمزگان جهت بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید ، عنوان کرد : درسال گذشته با پیگیری های انجام شده ۴۰ واحد راکد مجدد به چرخه تولید برگشتند و اشتغالی بالغ بر ۵۳۲ تَن احیا شد.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان اضافه کرد:‌ امسال نیز برنامه ریزی شده است ۴۵ واحد تولیدی تا پایان سال به چرخه تولید برگردند و از ابتدای سال تاکنون ۱۰ واحد به چرخه تولید بارگشتند.
این مسئول با بیان اینکه از ابتدای تاسیس این شرکت ۱۲۳۹ فقره قرارداد صنعتی با سرمایه گذاران منعقد شده است تشریح کرد: از این تعداد ۵۴۲ طرح با اشتغال ۷۰۰۰ تَن به بهره برداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی هرمزگان ادامه داد: مابقی واحدهای تولیدی در مرحله ساخت و ساز هستند که با بهره برداری از آنها برای ۲۱ هزار تَن شغل ایجاد می شود.
امیری زاد با اشاره به برنامه های نرم افزاری و حمایتی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی هرمزگان گفت: در ۲ سال اخیر ۱۷۴ دوره آموزشی برگزار شده است و امسال نیز برگزاری ۷۵ دوره آموزشی در دستور کار قرار دارد؛ از ابتدای سال تاکنون نیز ۲۵ دوره آموزشی برگزار شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان ، مطرح کرد : پیش بینی می شود در سال جاری ۱۸۰۰ تَن در دوره آموزشی مورد حمایت شرکت شهرکهای صنعتی حضور یابند.
وی در پایان گفت: توسعه خوشه حصیر بافی و احداث نمایشگاه دائمی محصولات صنایع کوچک استان هم از جمله سایر اقدامات شرکت شهرکهای صنعتی استان است .

انتهای پیام