بوستان افروز شهابی پور و اولین آبنمای موزیکال کف خشک در بوستان افروز شهابی پور با حضور محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، شهردار بندرعباس، مدیران و معاونان شهرداری ، خبرنگاران و جمع کثیری از شهروندان شهر بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با افتتاح بوستان افروز شهابی پور، جشن بزرگ ایران من نیز همراه با نورافشانی و اجرای برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.

شهردار بندرعباس در این آیین ضمن تبریک چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: تقویت زیرساخت های سطح شهر و توسعه متوازن محلات در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان از اولویت های مدیریت شهری است.

مهدی نوبانی گزارشی در خصوص فعالیت های شهرداری بندرعباس ارائه و افزود: با همراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، ۲۴ پروژه عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز و … در دهه فجر به بهره برداری رسید.

نوبانی با اشاره به افتتاح پروژه پارک افروز شهابی پور واقع در کوی آزادشهر، خاطر نشان کرد: این پارک در هفته دولت امسال کلنگ زنی و فعالیت آن آغاز شد که در کمتر از ۶ ماه به بهره برداری رسیده است.

وی ، اضافه کرد : مساحت این پارک یک هکتار است که دارای فضای بازی کودکان، پیست پیاده روی، اولین آبنمای حوض خشک و … است.

شهردار بندرعباس ، بیان داشت : از آنجایی که تلاش مدیریت شهری ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان است امیدواریم با همراهی و مشارکت مردم و با بهره برداری از پروژه های دهه فجر در سطح شهر شاهد تحقق این مهم باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این مراسم ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب بیان داشت: تلاش های شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری در راستای خدمات رسانی به شهروندان و ایجاد پروژه ها و طرح های عمرانی در شهر قابل تحسین است.

محمد عبادی زاده اظهار داشت: در شهر بندرعباس به ویژه در محلات فضاهای کمی برای نشاط و انگیزه جهت استفاده مردم وجود دارد و شهرداری زمین های بلااستفاده در سطح شهر را شناسایی کند تا مکان هایی برای تفرج و تفریح بویژه در محلات کمتر برخوردار ایجاد کند.

عبادی زاده تصریح کرد: مردم ما نیازمند مکان هایی برای تفرج، شادابی و نشاط هستند و امیدوارم با تعامل و همفکری بین شهرداری و شورای شهر و دیگر دستگاه های اجرایی مربوطه شاهد رونق، توسعه و آبادانی شهر بندرعباس باشیم.

نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین بیان کرد: وظیفه اصلی شهرداری ارائه خدمات عمومی به مردم است و ایجاد چنین فضاهایی عین فایده است.

احمد مرادی گفت: ایجاد چنین فضاهای تفریحی در همه نقاط و محلات سطح شهر ضرورت دارد و هرچقدر برای مردم هزینه کنیم باز هم کم است.

مرادی پشتیبانی استاندار و تیم استانداری، شورای شهر و همه نمایندگان مجلس است که اگر این ۳رکن در کنار مجموعه شهرداری باشند ما شاهد اجرای پروژه ها و طرح های بزرگ در سطح شهر خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این مراسم بیان داشت: به دلیل شرایط جغرافیایی شهر بندرعباس و نیاز این شهر، کمبود های زیادی در بندرعباس وجود دارد و برای توسعه یکنواخت عمران شهری، تفریحی و گردشگری ما نیازمند کمک همه مسئولان هستیم و با همراهی و همکاری همه دستگاه های اجرایی می توانیم خدمت رسانی خوبی به شهروندان داشته باشیم.

فاطمه جراره، مطرح کرد : پارک افروز شهابی پور بعد از بهسازی مکان مناسبی برای تفریح شهروندان شده است و در شهر بندرعباس نیز مکان هایی وجود دارند که شاید شهروندان نتوانند استفاده لازم از این مکان ها را داشته باشند.

جراره،  افزود: شهرداری مکان های غیرقابل استفاده شهروندان را شناسایی و از آن برای توسعه شهر بندرعباس استفاده کند.

وی، تصریح کرد: همگی ما به دنبال این هستیم اگر خدمتی در شهر بندرعباس اتفاق می افتد در خور شأن شهروندان باشد و برای توسعه بندرعباس کمک کنیم تا شهر ایده آلی داشته باشیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس با درخواست از شهروندان در حفظ و نگهداری مکان های تفریحی خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در حفظ و نگهداری مکان های عمومی و تفریحی به مجموعه شهرداری کمک کنند چرا که این مکان ها متعلق به خود آنهاست.

شهردار منطقه ۲ نیز در حاشیه این مراسم بیان کرد: ایجاد بستر های مناسب در راستای ارائه خدمات بهینه و موثر به شهروندان ضرورت دارد .

مهدی احمدی، اظهار داشت : با هدف زیباسازی سطح شهر و افزایش سرانه فضای سبز، بوستان افروز شهابی پور یکی از پروژه های مهم شهرداری منطقه ۲ در دهه مبارک فجر می باشد.

احمدی ، ادامه داد : این پروژه به مساحت یک هکتار با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان طی کمتر از ۶ ماه به بهره برداری رسیده است.

وی ، گفت: در دهه مبارک فجر و همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه های مهمی شامل بازگشایی خیابان ۱۳ هکتاری، ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی، بهره برداری از بوستان افروز شهابی پور و… از پروژه های مهم شهرداری منطقه ۲ می باشد.

این مسئول اذعان داشت : امیدواریم با همراهی اعضای شورای شهر مسئولان استانی و مشارکت شهروندان شاهد توسعه پایدار شهر باشیم.

گفتنی است،در این مراسم همزمان با شب ۲۲ بهمن گلبانگ ا… اکبر نیز نواخته شد.

انتهای خبر /