استاندار هرمزگان تحقق مطالبه های مردمی و تکمیل پروژه های نیمه تمام را جزء اولویت های برنامه توسعه استان برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی دوستی  در آیین بهره برداری از فاز اول محور سیاهو به سرگز احمدی که باحضور احمدمرادی نماینده حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی و دست اندرکاران پروژه انجام شد، گفت: تعریض و بهسازی این محور از خواسته های به حق و چندین ساله مردم بود که امروز فاز اول آن به طول ۶ کیلومتر به بهره برداری رسید.

دوستی با اشاره به ضرورت حفظ ایمنی، توجه به زیرساخت های راه و جاده ای استان را مهم برشمرد و افزود: باتوجه به موقعیت های ترانزیتی، کشاورزی و صنعتی هرمزگان همچنین کارکردهای محورهای مواصلاتی استان چه در سطح محلی چه در سطح ملی، زیرساخت راه و جاده در برنامه توسعه توام با عدالت دولت مردم دارای اهمیت بسزایی است.

وی تحقق مطالبات مردم و تمرکز بر تکمیل پروژه های نیمه تمام را جزء اولویت های برنامه توسعه هرمزگان دانست و اظهار داشت: بر همین اساس پروژه تعریض و بهسازی محور سیاهو به طول ۱۴ کیلومتر در اولویت کاری اداره کل راه و شهرسازی استان قرارگرفت که با تامین اعتبار بموقع، امروز بهره برداری فاز اول آن انجام و تا دهه فجر نیز تکمیل شده محور به مردم شریف منطقه و استان تقدیم می شود.

گفتنی است، اعتبار این پروژه به طول ۱۴ کیلومتر  ۱۲۷ میلیارد تومان می باشد که برای بهره برداری فاز ۶ کیلومتری مبلغ ۴۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام