با حضور سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، سیدعبدالله هاشمی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، بازیارنسب مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس وجمعی از مسوولین و خیرین مدرسه ۹ کلاسه شهید علی عبدلی زاده در منطقه سرخون واقع در شهرستان بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، هاشمی در این مراسم اظهار کرد: مدرسه ۹ کلاسه شهید علی عبدلی زاده در مقطع ابتدایی با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان و شرکت نفت با اعتباری بالغ بر۱۵۰میلیارد ریال احداث شده است.


وی با اشاره به اینکه این مدرسه ۹ کلاسه با زیربنایی بالغ بر ۷۶۰متر مربع احداث شده است، خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از این مدرسه تعداد ۲۲۵ دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در منطقه سرخون بندرعباس برخوردار شدند.


احمد مرادی نیز اظهار کرد: امروز با بهره برداری از این مدرسه یکی از آرزوهای دیرین فرزندان این‌‌منطقه‌به تحقق پیوسته است که جای بسی قدردانی از نوسازی مدارس ‌و مجمع خیرین مدرسه ساز استان دارد .


وی ادامه‌ داد: امروز بعد از ۴۳ سال از انقلاب نیاز مردم به دریافت خدمات بیش از گذشته می باشد و مسوولین بایستی مشکلات مردم را مرتفع نمایند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دانش آموزان آینده سازان این مرزوبوم هستند، افزود: معلمان بایستی نهایت تلاش خود را در تعلیم و تربیت دانش اموزان کرده تا آینده روشنی برای ایران اسلامی رقم بخورد.


گفتنی است ، این مدرسه در قالب ۹کلاس درس، دیوار ، محوطه ، سرویس بهداشتی و سرایداری می باشد.

انتهای پیام