مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از بهره مندی بیش از 24هزارو 200 مسافر نوروزی از خدمات طرح بشر دوستانه جوانان این جمعیت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مختار سلحشور اظهار کرد: بیست و دومین طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافرین نوروزی از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰همزمان با سراسر کشور تا ۱۳ فروردین در هرمزگان اجرا شد ۱۱۹ نفر از اعضای جوانان داوطلب به ۲۴هزارو ۲۳۹نفر از مسافرین و مهمانان نوروزی خدمات ارائه نمودند .

سلحشور گفت:این خدمات شامل؛ بهره مندی بیش از ۲۱هزارنفر از مسافرین به مناطق ایمن، فرهنگی و گردشگری،۱۳۹۷ نفر از آموزش های مهارتی و خدمات امداد و کمکهای اولیه تیم های سحاب ، دعوت از۵۳۷۰ نفر به پویش چلچراغ و یادواره رفیق خوشبخت ما و بهره مندی۷هزار کودک از فضاهای دوستدار کودک بوده  است.

وی برپایی خیمه های نماز از دیگر خدمات ارائه شده در طرح دانست و افزود:  دعوت به مشارکت بیش از ۸۲۰۰ نفر از مراجعین به پویش بهرفت از دیگر اقدامات  این طرح می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان هرمزگان با اشاره به فعالیت ۵ پست های ثابت در شهرستان های سیریک، بندرعباس، پارسیان ، قشم و زیارت پیرچوگان در رودان یادآور شد: ۵ گروه سحاب نیز به صورت سیار در شهرستان های حاجی آباد، قشم، جاسک، رودان و سیریک نیز مشارکت داشتند.

انتهای پیام