سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بهره گیری از دانش های نوین و تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت برای توسعه صنعت کشتی سازی ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،احسان کامرانی در دیدار مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران با اشاره به اهمیت منطقه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران، عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران به دلیل تقویت ناوگان کشتیرانی نقش مهم در تقویت زیرساخت های دریایی کشور دارد.

کامرانی افزود: وجود خلیج فارس، دریای عمان و دسترسی به آبهای آزاد اهمیت منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران را دو چندان کرده است.

وی، خاطرنشان کرد: تقویت صنعت کشتی سازی برای ساخت و تعمیر کشتی های غول پیکر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کامرانی تصریح کرد: بهره گیری از دانش های نوین در صنعت کشتی سازی و تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت در این حوزه بسیار ضروری است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فرا ساحل نقش بسزایی در ایجاد فرصت های شغلی در استان دارد و توسعه این منطقه برای ایجاد فرصت های جدید اشتغال پایدار بیش از پیش ضروری است.

وی اظهار داشت: برای تقویت مجموعه مهم منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران از هیچ کمکی دریغ نخواهد شد و رشد و توسعه این مجموعه برای استان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

انتهای پیام