استاندار هرمزگان گفت: علاوه بر جزایر قشم و کیش، هرمز، لارک و هنگام که در مسیر گردشگری قرار دارند توسعه پنج جزیره ابوموسی، تنب کوچک و بزرگ، سیری و لاوان که در حضور معاون رئیس جمهور مطرح و مورد استقبال قرار گرفته است در دستور کار قراردارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، مهدی دوستی تاکید کرد: در اولین گام بنادر استان هرمزگان باید توان پهلوگیری شناور تفریحی را داشته باشند تا بتوان زمینه جذب شناورهای گردشگری را فراهم کرد.

دوستی در نشست ویدئو کنفرانسی با سرمایه گذار حوزه گردشگری با اشاره به آمادگی استان در خصوص حمایت های لازم از این بخش بیان کرد: گردشگری دریایی مهمترین ظرفیت استان هرمزگان است و در این راستا زمینه برای حضور گردشگران در حداقل ده جزایر استان فراهم شود.

وی گفت: آمادگی داریم در بخش فراهم نمودن زیرساخت ها شرایط را برای حضور سرمایه گذاران در این زمینه فراهم و نسبت به رفع موانع اقدام گردد.

دوستی با بیان اینکه مردم هرمزگان لایق بهترین ها هستند یادآور شد: به دنبال ایجاد گردشگری دریایی پایدار و با شور و نشاط برای مردم هرمزگان هستیم و راه اندازی کشتی تفریحی در محدوده جزایر استان یکی از این برنامه های پیش بینی شده است.

انتهای پیام