اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر در دو شاخص عمومی و اختصاصی درگروه آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان با کسب رتبه برتر در دو شاخص عمومی و اختصاصی گروه آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی برگزیده و تندیس جشنواره و لوح تقدیرآن از سوی استاندار هرمزگان به “مظفرخادمی نسب” مدیرکل ورزش و جوانان استان اهدا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در حاشیه این آیین ، با بیان اینکه موفقیت در ورزش و جوانان همواره حاصل تلاش جمعی است، اظهارداشت:این موفقیت نتیجه تلاشهای همکارانم در اداره کل  ورزش و جوانان استان است و بدون تردید در کسب این عناوین از جمله موفقیت در جشنواره شهید رجایی که با هدف توسعه فرهنگ خدمت رسانی و آگاهی مردم از عملکرد مدیران برگزارمی شود، همه کارکنان، ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان، هیات‌های ورزشی،سازمانهای مردم نهاد جوانان استان سهیم بوده اند و این عنوان متعلق به خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان است.

مظفر خادمی نسب افزود :  این مسیر با فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت نخبگان،صاحبنظران و پیشکسوتان در همه امور از جمله راهبردهای اجرایی در دو بخش ورزش و جوانان، موفقیت های چشمگیری در رشد شاخص ها و برنامه های ملی حاصل شده است و مسیر توسعه را برای دستیابی به آنچه شایسته نام این استان سرافراز است، هموار کرده است.

متولی ورزش و جوانان استان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های ویژه  دکتر سجادی مقام عالی وزارت، مهندس دوستی استاندار هرمزگان و مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش و جوانان مجموعه ای که متعلق به همه آحاد جامعه است و در کسب هر موفقیتی همه جامعه سهیم هستند.

گفتنی است ؛ بیست وپنجمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان عصرامروز چهارشنبه ۱۶شهریورماه۱۴۰۱ در سالن شرکت گاز هرمزگان با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، مهدی دوستی استاندار و جمعی از مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی برگزار شد.

انتهای پیام