رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: بیش از یک هزار و ۱۰۰ خودروی حامل سوخت قاچاق در شهرستان میناب از ابتدای امسال توقیف شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، مجتبی قهرمانی در جریان سفر شهرستانی و بازدید از حوزه قضایی میناب ضمن حضور در محل پارکینگ خودروهای توقیفی در این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه، مبارزه با قاچاق به ویژه سرباندهای قاچاق سوخت از مهم‌ترین اولویت‌های دادگستری هرمزگان در جهت حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و این موضوع با تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت در شهرستان میناب و اقصی نقاط استان با هدف کارآمدسازی نظارت‌ها و تشدید برخورد با متخلفین پیگیری می شود. قهرمانی در ادامه افزود: در راستای اجرای مأموریت های ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان به منظور صیانت از منابع ملی، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۱۰۰ دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق توسط نیروی انتظامی در شهرستان میناب توقیف شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح های ضربتی و در نتیجه رصد اطلاعاتی دقیق، مأموران انتظامی در این شهرستان موفق شده اند در این بازه زمانی بیش از دو میلیون و ششصد هزار لیتر سوخت قاچاق را نیز کشف و ضبط نمایند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: خوشبختانه با تشکیل قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت و ایجاد تمرکز در اقدامات دستگاه‌های متولی، شاهد کارآمدسازی نظارت‌ها و تشدید برخورد با متخلفان هستیم که این موضوع، سامان‌دهی عرضه سوخت و کنترل هوشمند مصرف در سطح استان را در پی داشته است.

انتهای پیام