مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از از افزایش ظرفیت و بهبود وضعیت آب جمعیتی بالغ بر 33 هزار و 190 نفر در شهرها و روستاهای هرمزگان همزمان با هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عبدالحمید حمزه پور در تشریح جزئیات این پروژه ها افزود: ۱۷ پروژه آبرسانی در حال حاضر تکمیل و مقدمات بهره مندی جمعیت مورد هدف این طرح ها نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ۱۷ پروژه قابل بهره برداری بر نیاز آبی ۵۴ شهر و روستا تاثیر خواهد گذاشت، افزود: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با حمایت دولت مردمی و همچنین استاندار هرمزگان با تزریق اعتبار به پروژه های نیمه تمام زمینه تکمیل آن را فراهم و طی روزهای آینده به طور رسمی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه حساسیت های استاندار هرمزگان و تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل آن قابل تقدیر است، گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۲۵۹ میلیارد تومان هزینه شده است.

حمزه پور افزود: برای بهره مندی جمعیت یاد شده از آب شرب پایدار ۱۱ حلقه چاه، ۶ باب مخزن، ۸۴ کیلومتر خط انتقال و ۳۲ کیلومتر شبکه توزیع احداث شده است.

وی در ادامه از بهره برداری یک پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی همزمان با هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال خبر داد و گفت: یک سایت آب شیرین کن در شهرستان بندرلنگه با ظرفیت یک هزار متر مکعب در شبانه روز توسط بخش خصوصی احداث شده است که آب تولیدی آن در قالب خرید تضمینی خریداری و از طریق شبکه آبرسانی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام