فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران انتظامی بندرعباس یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال را در ایست و بازرسی شهید "میرزایی" این شهرستان کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان “بندرعباس” در پی دریافت خبری از ورود یک دستگاه ماشین آلات راه سازی مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جعفری افزود: مأموران ضمن پایش محورهای مواصلاتی به یک کامیون حامل یک دستگاه بیل مکانیکی در ایست و بازرسی شهید “میرزایی” شهرستان “بندرعباس” مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: با توجه به عدم ارائه مدارک مثبته راننده، قاچاق بودن یک دستگاه بیل مکانیکی برای مأموران محرز و خودرو به همراه محموله به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ، ارزش محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

جعفری ، در پایان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های اقتصادی غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام