استاندار هرمزگان گفت: سیاست دولت سیزدهم همراهی و همکاری حداکثری با گروه‌های جهادی و بسیجی است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،مهدی دوستی در دیدار با نمایندگان گروه‌های جهادی و بسیجی استان هرمزگان، اظهار داشت: گروه‌های جهادی همیشه بازوی اجرایی دولت‌ها بوده‌اند و به ما کمک کرده‌اند، در دولت سیزدهم نیز اعتقاد ویژه‌ای به گروه‌های جهادی داریم و توجه ویژه‌ای به این گروه‌ها خواهد شد.

 دوستی افزود: چند کار مشترک با گروه‌های جهادی تعریف شده از جمله در حوزه پزشکی قرار است که یک حرکت مثبت در استان آغاز شود که به بخش حوزه درمانی استان در مناطق محروم استان کمک خواهد کرد.

 وی گفت: در حوزه پزشکی که یکی از مسائل و موضوعات جدی استان است ما یک سری امکانات و ظرفیت‌های معطل در دستگاه‌های مختلف دولتی داریم که از جمله آن در استانداری یک بیمارستان صحرایی وجود دارد که برای زمان بحران است.

 دوستی تصریح کرد: برای این بیمارستان صحرایی برنامه‌های خوبی داریم و برای فعال کردن آن یک نیروی انسانی مشخص شده و با همکاری گروه‌های جهادی در مناطق مختلف استان مستقر خواهد شد و اولین فعالیت این بیمارستان با محوریت دندانپزشکی طی این هفته احتمالا در جزیره قشم انجام خواهد.

 وی افزود: کارهای مقدماتی این امر انجام شده و بخشی از داروهای مورد نیاز را نیز تامین کرده‌ایم و امیدواریم این استقرار تیم پزشکی را در مناطق مختلف استان داشته باشیم که البته برای استقرار این بیمارستان صحرایی در ۶ منطقه استان برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

 دوستی گفت: یک ظرفیت معطل دیگر که در استان داریم ماشین آلات سنگینی است که در اختیار دستگاه‌های دولتی است، این دستگاه‌ها بیشتر برای مواقع بحران مورد استفاده قرار می‌گیرد در صورتی که این ماشین آلات ثروت ملی هستند و بایستی برای پیشرفت و توسعه استان از آنها استفاده شود.

 وی اظهار داشت: یکی از کارهایی که با گروه‌های جهادی می‌توان پیش‌برد استفاده از ظرفیت ماشین آلات دولتی برای محرومیت زدایی از مناطق مختلف است.

دوستی با تاکید بر حمایت حداکثری از گروه‌های جهادی استان هرمزگان و با بیان این نکته که در خصوص زمین، امکانات و برخی پشتیبانی‌های مورد نیاز به گروه‌های جهادی کمک خواهیم کرد، گفت: به نفع دولت است که بتواند از ظرفیت گروه‌های جهادی بهره ببرد.

انتهای پیام