مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ضمن تأکید بر اهمیت به‌کارگیری نیرو از جامعه‌ی معلولان استان هرمزگان در شرکت‌های سرمایه‌گذار این منطقه بیان داشت: افراد توانمند و نخبگان بسیاری در این قشر حضور دارند که باید زمینه‌ی اشتغال حداکثری آنان را فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، حسن خلج طهرانی به مناسبت هفته‌ی معلولان با کارکنان معلول شاغل در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس دیدار و از خدمات ارزنده‌ی آنان تقدیر و تشکر کرد.

خلج طهرانی اظهار داشت: به عقیده‌ی من روز جهانی معلولان تلنگری است به مسئولانی که شاید ناخواسته در هیاهوی امور روزمره، این بخش از جامعه را به فراموشی سپرده و از مشکلات آنان غافل مانده‌اند اما حضور بنده در جمع شما تنها برای ابلاغ این پیام است که معلولیت محدودیت نیست و ما همواره از توان شما در بخش‌های مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی مناسب‌سازی محیط کار برای فعالیت این گروه را مورد تأکید قرار داد و افزود: معلولان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری دارند که باید در جامعه معرفی شوند و ما تمام تلاشمان را برای افزایش سهم اشتغال معلولان هرمزگان به‌ویژه در شرکت‌های سرمایه‌گذار خواهیم کرد.

خلج طهرانی تصریح کرد: بر اساس تجربه می‌توان گفت که بعضی از مسئولیت‌ها و مشاغل را افراد معلول بهتر از افراد غیرمعلول انجام می‌دهند و این موضوع به دلیل تمرکز بالا و تقویت برخی از توانایی‌ها در این گروه است؛ پس می‌طلبد که زمینه‌ی اشتغال حداکثری این افراد را ضمت تطبیق با شرایط شغلی مهیا سازیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در خاتمه امکان تأمین معاش بر اساس خدمت صادقانه را حق هر شهروند ورای رنگ پوست، نژاد، دین و وضعیت جسمانی دانست و اضافه کرد: امیدوارم با هم‌افزایی تمام ارکان جامعه بتوانیم بستری پایدار برای بالندگی هر چه بیشتر ایران اسلامی و حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری ایجاد کنیم.

گفتنی است در پایان این دیدار از معلولان شاغل در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام