فرماندار شهرستان بندرعباس در جلسه فوق‌العاده شورای معاونین بر تسریع در روند اجرایی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ،  محمد مرودی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم دولت ساخت سالانه بیش از یک میلیون مسکن است بر تسریع در  روند اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید کرد .

مرودی  با تأکید براینکه روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن باید به عنوان یکی از اهداف مهم دولت تسریع و تدابیر زیر ساختی با جدیت بیشتری  دنبال شود گفت : در شهر بندرعباس بیشترین میزان  مشارکت در این طرح را داشته ایم که همواره امیدواریم در سایر بخش ها با همکاری و همیاری مردم و دستگاه های اجرایی شهرستان بتوانیم قدم بزرگی جهت خدمت به شهروندان بر داریم.

وی ضمن تشکر و قدردانی از همراهی و حمایت های استاندار محترم هرمزگان افزود : برای جلب رضایت حداکثری متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن باید احداث واحدها با درنظر گرفتن زیرساخت ها و کیفیت مورد نیاز باشد .

فرماندار بندرعباس  با اشاره به اینکه ساخت مسکن در اولویت و توجه دولت بوده و باید به این مساله توجه کرد که مسکن در بخش‌های مختلف اجتماعی اثرگذار است گفت: همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در مناطق مختلف شهرستان بندرعباس لازم و ضروری است  و مدیران با جدیت تمام باید پیگیر امورات در جهت تسریع در روند طرح نهضت ملی مسکن باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن قدردانی از زحمات بخشداران بندرعباس تاکید کرد: اطلاع رسانی به متقاضیان نهضت ملی مسکن  در شهر و روستا برای ادامه تکمیل روند ثبت‌نام طرح به صورت مطلوب انجام گیرد تا متقاضیان مسکن بتوانند با اجرای این طرح صاحب خانه شوند.

گفتنی است،  در پایان این جلسه معاونین و بخشداران برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت خود را در جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان تشریح کردند.

انتهای خبر /