نمایندگی انجمن مدیریت سبز ایران در استان هرمزگان، در کارخانه گندله سازی مادکوش تاسیس شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، شرکت مادکوش در راستای توسعه دانش و فرهنگ مدیریت سبز به معنای همگرایی مسئولیت های اقتصادی خود با مسئولیت های زیست محیطی این شرکت، با حضور مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست هرمزگان و انجمن مدیریت سبز ایران ، دفتر استان هرمزگان انجمن مدیریت سبز ایران را تاسیس کرد.

در راستای ضرورت ارتقا دانش مدیریت سبز در هرمزگان، دفتر انجمن مدیریت سبز ایران در شرکت مادکوش تصمیم بر آن دارد تا بتواند تیم کارشناسی، ارزیابی و ممیزی مدیریت سبز را برای صنایع و دستگاه های اجرایی تربیت کند.

بدین منظور تفاهمنامه ای درتاریخ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ در شرکت مادکوش منعقد شد تا برنامه ها، اهداف و سیاست های توسعه دانش مدیریت سبز طرح ریزی و اجرا شود.

این تفاهمنامه با حضور مدیر کل و معاونین اداره حفاظت محیط زیست استان هرمزگان و برخی مدیران ارشد شرکت گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش، مابین محمد فخرآبادی مدیرعامل شرکت گندله سازی مادکوش و محمدحسن امامی ریاست انجمن مدیریت سبز ایران، امضا شد.

این تفاهمنامه جهت توسعه و انجام همزمان سیاست های مسئولیت پذیری زیست محیطی و مسئولیت های اقتصادی منعقد شد.

همچنین بر اساس این تفاهمنامه مجموعه ای از همایش، آموزش و تولید محتوای علمی و فرهنگی در طول سال در استان هرمزگان شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام