نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بازدید از بلوار ساحلی شرقی بندرعباس از مجموعه ی شهرداری به جهت اجرا نمودن پروژه های مهم در شهر بندرعباس تقدیر و تشکر نمود و بیان کرد: شهرداری بندرعباس در خدمت رسانی به شهروندان گام های اساسی برداشته است و امیدواریم که شاهد توسعه و پیشرفت در شهر باشیم و شهروندان نیز از این خدمات بهینه استفاده ببرند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، حجت الاسلام عبادی زاده بر همکاری های لازم جهت تامین اعتبار مابقی اجرای این پروژه تاکید داشتند.

شهردار بندرعباس در این بازدید گفت: به منظور دسترسی آسان شهروندان به سواحل مکران این بلوار در حال احداث است.

مهدی نوبانی افزود: این بلوار ساحلی به طول ۲۰ کیلومتر و عرض ۱۱۰ متر شامل لاین های کندرو، تندرو، پیاده رو، دوچرخه سواری و همچنین فضای سبز و نورپردازی می باشد.

نوبانی با اشاره به توسعه سواحل در شهر بندرعباس بیان کرد: استفاده از دریا و ساحل، تامین امنیت شرق بندرعباس و توسعه گردشگری بخشی از سیاست های اجرای این بلوار شرقی می باشد.

وی گفت: این پروژه حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی بازدید های به عمل آمده تا کنون بالغ بر ۷۰۰ میلیارد برای این پروژه هزینه شده است.

شهردار بندرعباس در پایان تصریح کرد: امیدوارم با اتمام این پروژه در آینده ی نزدیک شاهد یکی از زیباترین و پر جاذبه ترین بلوار ساحلی در کشور باشیم.

انتهای پیام