معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر باحضور در شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان و بررسی آخرین وضعیت تامین برق در فصل زمستان به تلاش دولت برای ایجاد شرایط مناسب در فصل های آینده به ویژه تابستان اشاره و گفت: تامین برق پایدار در تابستان آینده از مهم ترین اهداف است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،  غلامعلی رخشانی مهر در این نشست با اشاره بر مبحث تامین انرژی برای تابستان خاطر نشان کرد: از هم اکنون برنامه ریزی برای تامین برق پایدار برای مشترکین آغاز شده است.

رخشانی مهر، با تاکید برآمادگی نیروگاهها برای تامین برق در پیک بار تابستان از مشترکین خواست برای پایداری جریان برق بویژه در پیک تابستان، مدیریت در مصرف برق را جدی بگیرند.

وی در ادامه به ضرورت مدیریت مصرف و تعدیل روشنایی معابر عمومی با هدف تامین انرژی پیک زمستان اشاره کرد و افزود: باتوجه به محدودیت تامین سوخت نیروگاهها و حفظ رفاه عمومی شهروندان، طرح تعدیل روشنایی معابر در سراسر کشور آغاز شده و چراغها در معابر اصلی و پارکها بصورت یک در میان روشن می شوند.

رخشانی مهر افزود: چراغ های با فناوری جدید و ال ای دی با هدف کاهش مصرف برق جایگزین لامپ های با مصرف بالا شود.

وی سپس با اشاره به موضوع  تسریع در نصب کنتورهای هوشمند گفت: برای کنترل مصرف برق مشترکین صنعتی، اداری و مشترکین پرمصرف، توسعه سامانه های کنترل از راه دور ضروری است.

به گفته رخشانی مهر، تا تابستان سال آینده تمام مشترکین کشاورزی، خانگی پرمصرف، اداری و مشترکین تجاری باید مجهز به کنتور هوشمند شوند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با تاکید بر توسعه سامانه های خدمات غیرحضوری گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مشترکین و متقاضیان، خدمات الکترونیک از طریق سامانه تلفن ۱۲۱ ، اپلیکیشن برق من و میز خدمت الکترونیک توسعه یابد.

انتهای پیام