معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به همراه مدیر کل شیلات هرمزگان از بندر صیادی رمچاه بازدید وبا جمعی از جامعه صیادی و پیمانکاران پروژه بندر صیادی رمچاه دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،مسید حسین حسینی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته، برتکمیل هرچه سریعتر فاز دوم این بندر صیادی در جهت ارتقای خدمات رسانی به جامعه صیادی و پشتیبانی از مجموعه های آبزی پروری تاکید کرد.

حسینی با بیان اینکه هرمزگان از جایگاه ویژه ای در صید و صیادی برخوردار است تصریح کرد: بدون شک تلاش برای افزایش سطح رفاه جامعه صیادی و همچنین توسعه بنادر صیادی یکی از اولویت های مهم در استان هرمزگان است.

وی با تشکر از تلاش های صورت گرفته توسط شیلات هرمزگان، پیمانکار و مسئولان امر در تحویل و بهره برداری به موقع از این پروژه گفت: این پروژه را می توان یکی از دست آوردهای خوب انقلاب اسلامی و از اولین بنادر صیادی استان پس از انقلاب خواند.

در ادامه مدیر کل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه این بندر صیادی از ۷۹۵ نفر صیاد، با حدود ۲۰۰ فروند شناور صیادی برخوردار است تصریح کرد: این بندر صیادی علاوه بر پشتیبانی از فعالیت های آبزی پروری حدود ۲۶ هزار تن از صید استان هرمزگان را به خود اختصاص داده است.

عبدالرسول دریایی با بیان اینکه فاز نخست این بندر که مربوط به بازوی غربی آن می‌شود با طول ۶۹۰ متر و ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار استانی در سال گذشته به بهره برداری رسید و  تصریح کرد: فاز دوم آن نیز با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیلارد ریال  در دست اقدام است‌.

انتهای پیام