مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: توسعه عدالت آموزشی، راهبری سیاست های دولت سیزدهم، پژوهش محوری و گسترش رشته ها و مهارت آموزی متناسب با نیاز بازار باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، محمد قویدل در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان که به صورت ویدئو کنفرانس، روسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستانهای سراسر استان نیز حضور داشتند، بر اجرای برنامه های دولت سیزدهم و راهبری این سیاستها در آموزش و پرورش تاکید کرد.

قویدل افزود: برقراری و توسعه عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی از سیاست های کلان دولت هست که باید  برای راهبری آن تلاش مضاعف کرد.

به گفته وی، توجه ویژه به استان های مرزی از دیگر سیاست های وزارت هست و توسعه مهارت آموزی بین دانش آموزان این مناطق مورد توجه است.

قویدل با اشاره به اینکه از نظر کمی وضعیت خوبی در کشور داریم، اظهار داشت: اگر بخواهیم نگاه راهبردی داشته باشیم کیفیت آموزشی در هنرستان ها باید متناسب با بازار کار محلی افزایش یابد چرا که از نظر کمی وضعیت خوبی داریم.

وی ادامه داد: در حوزه مسائل تربیتی، با چالش های نو پدیدی مواجه هستیم که نیازمند آموزش های متناسب با آن هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: حوزه رفاهی همکاران از دیگر اولویت هاست که باید در این‌ مسیر، بهره گیری از ظرفیت های استانی، شهرستانی، خیرین و سایر بخشها، یک ضرورت است.

انتهای پیام