سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، در اولین روز کاری خود به همراه معاونین و تعدادی از همکاران با حضور در گلزار شهدای شهر بندرعباس با شهداتجدید بیعت کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مظفر مهری خادمی نسب ، در اولین روز کاری خود به همراه معاونین و تعدادی از همکاران با حضور در گلزار شهدای شهر بندرعباس با شهدا تجدید بیعت کردند.

خادمی نسب در حاشیه این مراسم اظهارداشت: اگر توفیق خدمت گذاری امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران نصیب ما شده همه از برکت وجود شهدا و از جان گذشتگی آنهاست که می بایست در کارهایمان از شهدا الگوپذیری داشته باشیم.

وی افزود: شهید بزرگی همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راه ایثار و جهاد متولد شد و در همین مسیر که آرزوی شهادت را داشت به این فیض عظیم نائل آمدو ما باید ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا این مسیر را با یادشهدا و احترام به خانواده های معظم شهدا ادامه دهیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان افزود: وظیفه و رسالت ما این است که درجهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به این حوزه عظیم فرهنگی گام برداریم.

خادمی ضمن تاکید  بر پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: این حرکت کارکنان ورزش و جوانان هرمزگان در نخستین روز کاری چراغ راهی برای ادامه مسیر خدمت گذاری در حوزه فرهنگ و پاسداشت سیره منش و روش شهدا مدنظر همکاران قرار گیرد.

 انتهای پیام