دبیر جامعه اسلامی کارگران استان هرمزگان دهه‌ی فجر را فرصتی برای تجدید بیعت جامعه‌ی کارگری هرمزگان با آرمان‌های انقلاب دانست و افزود: جامعه کار و تولید کشور بارقه‌هایی از امید را با روی کار آمدن دولت انقلابی شاهد است و این بار هم همچون گذشته در جهت تثبیت اقتدار و عزت ایران اسلامی تلاش خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، حامد محمدی نسب ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا از حضور یکپارچه جامعه کارگری استان هرمزگان در مراسمات دهه‌ی سراسر نور فجر خبر داد و افزود: امروز با روحیه انقلابی، ولایی و آزادی‌خواه ملت غیور کشورمان، نهال انقلاب به درختی تنومند بدل شده است و تمام کارگران ایران اسلامی در کنار سایر ارکان اجتماعی، کشور را چنان در مسیر بالندگی قرار داده‌اند و به همین سبب همگان امروز ایران را جزء ابرقدرت‌های منطقه به حساب می‌آورند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران کشور، دهه‌ی فجر را فرصتی مغتنم برای تجدیدعهد با آرمان‌های امام راحل (ره) و تجدید بیعت با رهبری معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله عالی) دانست و تأکید کرد: جامعه کارگری نقش بسزایی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشته‌ است و اکنون نیز با حضور در سنگر جهاد اقتصادی از دستاوردهای این انقلاب حفاظت می‌کنند.

محمدی نسب در ادامه بر روحیه‌ی استقلال‌طلبی و جهادی کارگران استان هرمزگان تأکید کرد و گفت: جامعه کار و تولید کشور بارقه‌هایی از امید را با روی کار آمدن دولت انقلابی شاهد است و کار و کارگر در کنار هم و همانند سایر صحنه‌های انقلاب اسلامی باز هم در جهت تثبیت اقتدار و عزت ایران اسلامی تلاش خواهد کرد.

وی در پایان بار دیگر فرارسیدن دهه‌ی فجر را تبریک گفت و بیان داشت: امام خمینی (س) زنده بودن روح کار و کارگری را یکی از عوامل شادابی جامعه و پیشرفت و ترقی در ابعاد مادی و معنوی می‌دانستند و همواره پیرامون ابعاد گوناگون کار و کارگری مطالبی بیان می‌فرمودند و ما نیز امیدواریم همواره رهرو این راه و فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم.

گفتنی است گروهی از اعضای جامعه‌ی کارگری هرمزگان در آغازین روز دهه‌ی فجر با حضور در گلزار شهدا، یاد و خاطره‌ی شهدای گران‌قدر استان را گرامی داشتند.

انتهای پیام