در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از بانوان کارمند شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این مراسم با قدردانی از مقام شامخ زن و تبریک ایام الله دهه فجر، میلاد حضرت فاطمه زهرا و سالروز تولد حضرت امام خمینی (ره)افزود: تجلی گاه همه خوبی ها که در زنان خلاصه می شود نقش مادری است و قابل مقایسه با هیچ نقشی ندارد.

امین قصمی ، نتیجه این مهم را داشتن جامعه ای متمدن عنوان کرد و گفت: زنان در همه عرصه ها نقش آفرینی کرده و اثرگذاری آنها در روند تاریخ به خوبی دیده ایم.

وی توانمندی زنان را ستود و گفت: توانمندی بانوان کمتر از بانوان نیست و ما شاهد حضور زنان توانمند زیادی در شرکت آب و فاضلاب هستیم.

قصمی همچنین از تلاش زنانی که چندین دهه در شرکت آب و فاضلاب خدمت کردند، ستود و از خدمات آنها تقدیر کرد.

در این جلسه همچنین حاج آقا لبخندان مشاور فرهنگی و امور دینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب با تبریک دهه فجر و روز زن افزود: فجر نشان دهنده تغییر در جامعه است و خداوند به آن قسم خورده است.

وی با بیان اینکه به پاس شکرانه و ساحت مقام زن و مادر در این جلسه جمع شده ایم، خاطرنشان کرد، ما در فضایی زندگی می کنیم که باید شکرگذار این نعمت باشیم.

وی افزود: آنچه که ما امروز داریم از مادران و همیاری همسران خود داریم که تعبیر جمله در کنار یک مرد موفق وجود یک همسر دلسوز است.

در این جلسه همچنین علی علامه زاده از مبارزان انقلاب در هرمزگان به ذکر خاطرات خود در زمان پیش و بعد از انقلاب اسلامی پرداخت.

گفتنی است، در پایان این جلسه از زنان کارمند شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تجلیل و به رسم یادبود هدیه و لوح تقدیر به آنها اهدا شد.