آیین تقدیر از عوامل اجرایی دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی _ هنری خلیج فارس سال جاری، روز شنبه 3 دی ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، معاونین، جمعی از همکاران و هنرمندان در سالن رودکی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان  در ابتدای جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمیه گفت: سال گذشته کار بسیار بزرگی با همکاری و همفکری در برگزاری جشنواره خلیج فارس انجام شد که لازم است از عوامل برگزارکننده جشنواره تقدیر و عزم و هم اندیشی دوباره، در برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره داشته باشیم.

اسمعیل جهانگیری افزود: برای ما بحث خلیج فارس خیلی مهم است، زیرا زیست بوم ما در این منطقه است و خلیج فارس باعث وحدت ملی، انسجام و وحدت مردم می شود؛ زیرا خلیج فارس دارای سند تاریخی است ؛ همیشه خلیج فارس بوده و هست و خواهد ماند و کسی نمی تواند به هویت آن تعرض کند.

گفتنی است، در پایان جلسه حکم محمد میردادی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل، به عنوان دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی _ هنری خلیج فارس اعطاء شد و از همکاران و برگزار کنندگان جشنواره سالجاری تجلیل شد .

انتهای پیام