سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در آیین افتتاح رویداد عرضه محصولات مشاغل خانگی با تاکید بر اینکه اکثر محصولات مشاغل خانگی استان ظرفیت صادرات دارد؛ گفت: برای متحول ساختن وضعیت اقتصادی استان و بهبود معیشت مردم؛ باید همه دستگاههای ذیربط با هماهنگی و همکاری، خدمات مناسبی به کارآفرینان عرضه کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،مجتبی معین وزیری در آیین افتتاح رویداد عرضه محصولات مشاغل خانگی بندرعباس ضمن بازدید از غرفه های کارآفرینان گفت: حمایت و فعالیت در حوزه مشاغل خانگی نیازمند اقدامات جهادگرانه است.

معین وزیری بر رصد دقیق مشکلات کارآفرینان جهت طرح موضوع با حضور دستگاههای متولی به استاندار هرمزگان تاکید کرد.

وی گفت: چرخه تولید باید به صورتی طراحی شود که کارآفرین با کمترین قیمت محصول اولیه دریافت کند تا در فروش سود بیشتری ببرد.

معین وزیری در پایان گفت: با حمایت نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس و استاندار استان با تمام توان از همه ظرفیت های استان جهت راه اندازی شبکه فروش و بازار مشاغل خانگی اقداماتی که سد راه تولیدکنندگان کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی است مانع زدایی میکنیم.

گفتنی است این رویداد تا پانزدهم اسفندماه هر شب ساعت ۱۸ واقع در بلوار علی ابن ابیطالب، مجموعه شیوا (تالار سیمرغ اسبق) پذیرای مردم است.

انتهای پیام