مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان از تخصیص یکصد هزار میلیارد ریال در گازرسانی به هرمزگان در راستای سفر ریاست جمهوری و وزیر نفت به این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، فواد حمزوی ضمن اشاره به سفر ریاست جمهوری و هیات همراه از جمله وزیر نفت به این استان، افزود:باتوجه به چهاردهمین سفر استانی  ریاست جمهوری وحضور برخی از وزای دولت سیزدهم در این سفر، شرکت گاز استان هرمزگان وظیفه میزبانی از جواد اوجی، وزیر نفت را به عهده داشت که ایشان به عنوان نماینده عالی دولت به شهرستان قشم سفر کردند

حمزوی عنوان کرد: تجدید میثاق به شهدای گمنام، دیدار با خانواده شهید حسن ذاکری،بازید از چند پروژه زیر ساختی و ورزشی، کلنگ زنی فاز دوم پالایشگاه نفت خام فوق سنگین قشم و حضور در شورای اداری این جزیره، برخی از  برنامه های سفر ایشان بود.

وی ادامه داد :در این سفر مصوبات و بودجه هایی نیز به استان هرمزگان و از جمله جزیره قشم  اعطا شد.

حمزوی ، اضافه کرد : تخصیص صدهزار میلیارد ریال برای توسعه زیر ساخت های گازرسانی به استان تا سال ۱۴۰۲، توسعه میادین نفتی و گازی به منظور افزایش تولید در استان، از جمله مصوبات سفر اخیر وزیر نفت به هرمزگان بود.

وی مطرح کرد: باتوجه به این که گاز به عنوان سوختی پاک و محور توسعه در کشور مطرح است می تواند  زمینه ساز ایجاد و توسعه صنایع بزرگ، در استان شده  و هم چنین  اشتغالزایی، رفاه و امنیت بیش تر و بهتر برای شهوندان هرمزگنی را به دنبال خواهد  داشت.

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان گفت: از دیگر  مصوبات، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال، به‌صورت اختصاصی و به‌منظور رفع مشکلات جزیره قشم به فرمانداری این شهرستان اختصاص خواهد یافت که طبق صلاحدید هزینه می شود.

انتهای پیام