تیم فوتسال کارکنان استانداری هرمزگان صبح امروز در سومین بازی خود به مصاف کرمان رفت و توانست این تیم را شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، چهارمین دوره از مسابقات فوتسال استانداری‌های کشور، تحت عنوان جام شهید ابراهیم هادی به میزبانی هرمزگان در بندرعباس از شانزدهم اردیبهشت ماه آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد.

روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تیم استانداریِ هرمزگان در مصاف با استانداریِ سیستان و بلوچستان بازی افتتاحیه را برگزار کردند که ننیجه‌ی آن پیروزی ۲ بر یک هرمزگانی‌ها بود.

تیم فوتسال استانداری‌ هرمزگان در دومین مسابقه‌ی خود روز یکشنبه ساعت ۱۱ صبح به مصاف تیم فوتسال استانداری‌ بوشهر رفت و موفق شد در مصاف با همسایه‌ی غربی خود جشنواره‌ی گل به پا کند و با نتیجه‌ی ۶ بر یک از صد بوشهری‌ها عبور کند.

سومین حریف تیم فوتسال استانداری هرمزگان نیز کرمانی‌ها بودند که مصافشان از یازده صبح امروز در سالن فجر بندرعباس آغاز شد. تیم هرمزگان در نیمه اول مسابقه، کاملا برتر ظاهر شد و توانست با دو گلِ یدالله ذاکری  حریف را به زانو در بیاورد و به عنوان تیم برنده راهی رختکن شود.

کرمانی‌ها نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و با حملات پی‌درپی تلاش کردند گل‌های خرده‌ی خود را جبران کنند اما برتری آن‌ها در میدان دیری نپایید و خیلی زود هرمزگانی‌ها با یک ضد حمله بر برتریِ نسبیِ کرمانی‌ها پایان دادند و حمید صادقی گل سوم را نیز به ثمر رساند‌. دقایقی بعد صادقی شماره ۵ هرمزگان، گل چهارم را نیز به ثمر رساند تا قبل از پایان نیمه دوم مسابقه ۴-۰ به نفع هرمزگان در جریان باشد. در پایان تلاش‌ها و ضد حمله‌های کرمانی‌ها برای فرار شکست و کاهش اختلاف گل‌ها کارساز نشد و نهایتا تیم فوتسال استانداری هرمزگان موفق شد ۴ بر ۰ کرمان را شکست دهد.

یدالله ذاکری بازیکن شماره ۱۰ هرمزگان که دو گل نیز به ثمر رسانده بود به عنوان بازیکن برتر زمین انتخاب شد.

انتهای خبر /