مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در دیداربارئیس جهاد دانشگاهی استان گفت:سند تحول ورزش استان با استفاده ازصاحب نظران ، کارشناسان و...تدوین می شودوآمادگی تعامل با جهاددانشگاهی جهت توانمندسازی جوانان داریم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مظفر مهری خادمی نسب در دیدار با دلپسند رییس جهاد دانشگاهی استان بیان داشت:مجموعه ورزش وجوانان استان با جهاد دانشگاهی تعاملات خوبی در حوزه برگزاری دوره های آموزشی داشته و سعی داریم این تعاملات را بیش از بیش ادامه دهیم.

مهری خادمی نسب ، افزود : طرح منش،طرح سرباز مهارت و …ازجمله فعالیت ها و برنامه هایی بوده که در سال های گذشته با همکاری ۲ دستگاه انجام شده که توسعه مهارت در بین جوانان بسیار موثر بوده است.

وی،  ادامه داد :جهت اشتغالزایی و آموزش مهارت جوانان باید فعالیت ها و برنامه های زیادی را انجام دهیم .

متولی ورزش وجوانان هرمزگان ، تصریح کرد : خانه جوان بندرعباس در دست ساخت است و پیگیریم هر چه سریع تر مورد بهره برداری قرار گیرد .

مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان یادآور شد: باید از تمام ظرفیت های دو دستگاه در جهت توسعه مهارت جوانان جهت اشتغالزایی بهره ببریم ومجموعه ورزش و جوانان همچون گذشته این آمادگی را دارد که با جهاددانشگاهی در حوزه آموزش، پژوهش و ….تعامل و همکاری کند.

در ادامه رییس جهاد دانشگاهی ، مطرح کرد : در طول این مدت همکاری، فعالیت های خوبی صورت گرفته و قطعا با ادامه این همکاری ها و تعاملات میتوانیم جهت آموزش جوانان و اشتغالزایی گام های موثری برداریم.

دلپسند ، افزود :ما آمادگی داریم که در زمینه های آموزش و …با اداره کل ورزش وجوانان همکاری داشته باشیم و از تمام ظرفیت ها بهره ببریم.

وی ضمن یادآوری همکاری های فی مابین در سال های گذشته ، عنوان کرد : اجرای این طرح ها و فعالیت ها برای جوانان باعث ایجاد اشتغال زایی شده است.

وی ، اضافه کرد :آموزش جوانان در بازه زمانی ۱۸تا۳۵سال میتواند جوانان ما را در حوزه کارآفرینی و اشتغال سوق دهد تا از توانمندی های کسب شده بهره مند شوند.

 انتهای پیام