شهردار بندرعباس در همايش ترويج ورزش همگانی گفت: گسترش، تبليغ وترويج ورزش همگانی سلامت و شور و نشاط جامعه را به همراه دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،جشنواره بزرگ ترویج ورزشهای همگانی با حضور منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، محمد رضا امیاری مدیر کل ورزش وجوانان استان هرمزگان، اسماعیل بواشه رئیس هیات ورزشهای همگانی استان و عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، عیسی عباسی و فریده عامری سیاهویی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

 مهدی نوبانی در این مراسم بیان داشت: سلامت جامعه در عصر جدید و زندگی ماشینی امری مهم و واجب است زیرا در شهرها با توجه به شرایط زندگی و مشغله کاری انسانها دچار کم تحرکی  می شوند.

نوبانی گفت: ورزش همگانی یک عامل اساسی در تأمین سلامتی و کیفیت زندگی افراد می باشد، و مردم براساس فرهنگ و نگرش، باورها و همچنین با توجه به ویژگی های فردی و وضعیت مادی خود در ورزش همگانی شرکت می کنند.

وی افزود: برای گسترش ورزش همگانی میتوانیم هر هفته برای یک منطقه یا محله برنامه ریزی ورزش همگانی داشته باشیم و با این روش همه اقشار مردم از این برنامه استقبال خواهند کرد.

شهردار بندرعباس اضافه کرد: گرد همایی و همایش برای تشویق و ترغیب جوانان، نوجوانان و بزرگسالان در جهت توسعه ورزش همگانی گام نخست است و گام بعدی فرهنگ سازی است که باید این حرکتها مداوم و پی در پی در شهر تکرار شود تا اثرات مثبت آن برای شهر و مردم مفید باشد.

انتهای پیام