مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان، از تزریق گاز به بیش از ۱۰ محله شهر رودان، اجرای عملیات گاز‌رسانی به شهر بیکاه و سه روستای این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، فواد حمزوی در خصوص گازرسانی به شهر رودان اظهار کرد: تاکنون افزون بر ۳ هزار و ۷۵ علمک گاز درب منازل مسکونی شهروندان شهر رودان نصب و تزریق گاز به فاز سوم رودان نیز با موفقیت انجام شده و تمامی مناطق بخش مرکزی این شهرستان گازدار شده‌اند.

وی با بیان این که شبکه توزیع گاز در شهر رودان به اتمام رسیده، افزود: گازطبیعی به محلات گلستان، کلبر، سنگ رستم، جمال آباد، بالاشهر، دلگشا، معزآباد، سنگی، شهرک امام علی (ع)و شهرک امام حسن (ع) این شهر تزریق شده است.

حمزوی با اشاره به ضرورت رعایت مسائل بهداشتی در این روزهای درگیری مردم با بیماری فراگیر کرونا، عنوان کرد: تعویض سیلندرهای گاز توسط همشهریان گرامی، باعث رفت و آمد آنان در سطح شهر می شود که بی شک با استفاده از این نعمت الهی، دیگر شاهد رفت وآمدهای مردم در این زمینه نخواهیم بود که خود می تواند سبب کاهش انتقال این بیماری به شهروندان و رقم خوردن رفاه اجتماعی بیش تری برای آنان شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان تصریح کرد: با ورود گاز شهری به هر منطقه، زیرساخت لازم برای توسعه صنایع مستقر در آن محل از جمله توسعه گلخانه‌های پرورش صیفی‌جات، صنایع تبدیلی و ایجاد جایگاه CNG را به‌دنبال دارد.

حمزوی از اجرای عملیات گازرسانی به بخش بیکاه نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: هم‌اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به شهر بیکاه و سه روستای اسلام آباد، سکل و دهگلکن در این شهرستان در حال انجام است.