جلسه تسهیل توزیع گاز مایع در بشاگرد با حضور فرماندار این شهرستان، نمایندگان سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی موزع گاز مایع به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ،  در این نشست معاون سازمان صمت استان، نماینده اداره کل امور روستایی استانداری هرمزگان، فرماندار شهرستان بشاگرد، مدیران عامل شرکت‌های موزع و تأسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع و همچنین مدیر و مسئولان منطقه حضور داشتند که راه‌های توزیع مناسب و سهولت دسترسی به کپسول گاز در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان در این جلسه گفت: هیچ‌گونه کمبود و محدودیتی در تأمین گاز مایع مورد نیاز مصرف‌کنندگان در استان نداریم.

احمد سالاری‌فر افزود :  همکاری لازم با فرمانداری بشاگرد و نهادهای متولی از جمله استانداری هرمزگان و سازمان صمت انجام شده و شرکت‌های موزع، گاز مایع مورد نیاز را برابر تعهدات متقابل دریافت کرده‌اند.

یعقوب دادعلی‌زاده فرماندار شهرستان بشاگرد نیز در این نشست با تشریح وضعیت دسترسی جاده‌ای و شرایط ارسال گازکش به تأسیسات سیلندر پرکنی، خواستار اهتمام بیشتر تمامی دستگاه‌های متولی امر شد.

نماینده مدیرکل امور روستایی استانداری هرمزگان هم با اشاره به تأکید استاندار هرمزگان در زمینه ایجاد زیرساخت لازم اظهار کرد: برای سازماندهی و هماهنگی بین متولیان اقدامات مناسبی انجام شده است.

در ادامه پیروی‌منش معاون سازمان صمت هرمزگان  نیز با اعلام اینکه هرگونه افزایش قیمت سیلندر گاز غیرقانونی است، تصریح کرد: فروشندگان اعم از شرکت‌های موزع و عوامل توزیع موظف به رعایت قیمت مصوب هستند.

نمایندگان شرکت‌های موزع و مدیران عامل تأسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع نیز با توضیح در مورد هزینه‌های انجام شده در این زمینه، اقدامات خود را در جهت تسریع در توزیع و بهره‌مندی شهروندان بشاگرد و روستاهای آن تشریح کردند.

انتهای پیام