با طراحی اپلیکیشن همراه آب تمامی خدمات ۲۲ گانه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بر این بستر ارائه می‌شود. مشترکین شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با نصب برنامه “همراه آب” می‌توانند به‌صورت آنلاین از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در تشریح جزئیات این امکان جدید افزود : یکی از سیاست های این شرکت تسهیل در انجام مربوط به خدمات آب و فاضلاب هرمزگان می باشد که راه‌اندازی این اپلیکیشن بخشی از برنامه‌های آبفا برای دسترسی آسان مشترکین به خدمات پیش‌بینی‌شده است.

به گفته عبدالحمید حمزه پور ، در حال حاضر خدمات این شرکت از طریق دفاتر پیشخوان دولت و وب‌سایت شرکت فراهم است که مشترکین با نصب برنامه  “همراه آب” علاوه بر دریافت خدمات قابل‌ارائه از مجاری یاد شده ، می‌توانند از طریق برنامه  “همراه آب”  به امکانات بیشتری در کوتاه ترین زمان دست پیدا کنند.

درخواست انشعاب ، تغییر ظرفیت قراردادی ، جمع‌آوری انشعاب ، تغییر کاربری ، تغییر تعداد واحد ، تغییر وضعیت فاضلاب ، درخواست تفکیک ، مشاهده آخرین بدهی ، مشاهده صورت‌حساب المثنی ، درخواست رسیدگی به قبض ، تغییر نام ، تغییر قطر ، تعویض کنتور ، آزمایش کنتور ، جابه‌جایی کنتور ، قطع موقت انشعاب ، وصل مجدد انشعاب از جمله قابلیت‌های اپلیکیشن “همراه آب” است که حمزه پور به آن اشاره کرد.

وی ادامه داد ، مشترکین با نصب این برنامه کاربردی می‌توانند تمامی سوابق و فعالیت‌های انجام شده خود را مشاهده و درخواست‌های ناتمام را مجدداً از سر بگیرند.

حمزه پور ابراز امیدواری کرد ، در آینده امکانات برنامه “همراه آب” افزایش و روند خدمات بر این بستر بیش‌ازپیش تسهیل شود.

شایان‌ ذکر است ، مشترکین می‌توانند برنامه همراه آب را از “بازار” و یا وب‌سایت شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به آدرس https://abfahormozgan.com/ اقدام و بروی گوشی‌های اندرویدی خود نصب کنند ؛ همچنین با توجه‌ به محدودیت‌های موجود ، این نرم‌افزار برای آیفون منتشر نشده و کاربران اپل می‌توانند از نسخه تحت وب آن استفاده کنند.

انتهای پیام