مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان، از پلمپ 27 واحد صنفی و کارگاهی در شهرستان رودان به علت عدم رعایت پروتکل بهداشتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، عباس علیمراد افزود: با توجه به گسترش بیماری کرونا ویروس و همچنین در راستای تامین و حفظ سلامت جامعه نظارت ها و بازدید های کارشناسان سلامت محیط و کار بر اصناف شهرستان شدت یافته و در همین خصوص ۲۷ واحد صنفی و کارگاهی پلمپ شد.

وی بیان کرد: کارشناسان سلامت محیط و کار شهرستان در ۱۰ روز  گذشته با انجام ۷۶۴ مورد بازدید بیش از ۱۹۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرف را نیز جمع آوری و معدوم کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان با اشاره به اینکه کار نظارت و بازرسی بر اصناف همچنان با شدت ادامه می‌یابد، اظهار کرد: بازرسان واحد سلامت محیط و کار شهرستان در سه شیفت کاری و در برخی موارد بصورت گشت‌های مشترک با نیروی انتظامی، نمایندگان فرمانداری، اتاق اصناف، اداره صنعت معدن و تجارت، کار بازرسی از  اصناف را بر عهده دارند و در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، فروشگاه های بزرگ و کوچک، واحدهای صنعتی، کارگاهی و خدماتی را پلمب خواهند کرد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف  و یا عدم رعایت پروتکل بهداشتی از سوی اصناف و همچنین برگزاری جشن ها و مراسمات با جمعیت های زیاد، مراتب را با شماره ۱۹۰ اطلاع رسانی نمایند.