رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه تصادف پژو  و مینی بوس 19 مصدوم و یک فوتی بر جا گذاشت به جزئیات تصادف پژو و مینی بوس در هرمزگان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، دکتر محمود حسین پور ، گفت : در ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه گزارشی مبنی بر تصادف بین یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل اتباع افغان و یک دستگاه مینی بوس، حامل کشاورزان منطقه کهورستان، در محور کهورستان به لارستان، به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ بندرخمیر اعلام شد.

حسین پور افزود : بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ بندرخمیر به محل فوریت اعزام و با توجه به تعداد بالای مصدومین، با هلال احمر جهت اعزام ۳ دستگاه آمبولانس امداد و نجات به محل فوریت هماهنگی شد.

وی تصریح کرد: این حادثه ۱۹ نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشته است. با توجه به تعداد بالای مصدومین و دور بودن مسافت، هماهنگی لازم جهت اعزام بالگرد اورژانس ۱۱۵ از بندرعباس و بستک انجام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، عنوان کرد: ۸ مصدوم به وسیله بالگرد اورژانس بندرعباس و ۴ مصدوم توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ بستک به بیمارستان منتقل شدند.

این مسئول اضافه کرد : با توجه به عدم امکان فرود دو بالگرد به صورت همزمان در پد بالگرد بیمارستان شهید محمدی، یکی از بالگردها در هوا دریا فرود آمده لذا هماهنگی لازم جهت اعزام اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس زمینی برای انتقال مصدوم از هوادریا به بیمارستان انجام شد.

حسین پور با بیان اینکه مصدومین این حادثه ۱۱ نفر اتباع افغان  و ۹ نفر ایرانی است، خاطرنشان کرد: ۱۳ نفر مرد بوده که یک نفر از آن ها- راننده پژو- فوت شده است و ۷ نفر خانم هستند همچنین ۹ نفر از مصدومین به بیمارستان شهید محمدی، ۷ نفر به بیمارستان نیاپور بندرخمیر، ۲ نفر به بیمارستان صاحب الزمان و یک نفر به بیمارستان خلیج فارس منتقل شدند و رده سنی مصدومین این حادثه ۱۵ تا ۵۷ سال است.

انتهای خبر /