شهردار بندرعباس بیان کرد: تعامل و تبادل نظر بین نظام مهندسی ساختمان و مجموعه مدیریت شهری، به پیشرفت، عمران و توسعه طرح های عمرانی در شهر منجر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز در هرمزگان، مهدی نوبانی در دیدار با اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان به همکاری مجموعه نظام مهندسی و شهرداری بندرعباس اشاره و تصریح کرد:استفاده از ظرفیت انبوه سازان و مهندسین در سازمان نظام مهندسی می تواند به شهرداری بندرعباس در حوزه جذب سرمایه گذار کمک کند.

نوبانی با بیان اینکه به زودی فراخوان سرمایه گذاری در بخش های مختلف رفاهی، تفریحی، گردشگری و… ارائه می شود، خاطر نشان کرد: از آنجایی که نظام مهندسی متشکل از متخصصان و نخبگان می باشد، لذا این متخصصان و نخبگان می توانند در بخش های گردشگری، تفریحی، انبوه سازی و…به شهر کمک کنند.

وی در ادامه بیان کرد: استفاده از خرد جمعی، جزیی از برنامه های شهرداری می باشد و برای داشتن شهری زیبا از ظرفیت مجموعه نظام مهندسی ساختمان در این راستا بهره گرفته و امیدواریم با همکاری و تعامل بین دو مجموعه در حوزه های منظر و زیبا سازی شهری، بتوانیم شهری زیبا و خوب برای شهروندان بسازیم.

شهردار بندرعباس در ادامه مطرح کرد: با توجه به اقلیم آب و هوایی شهر بندرعباس، از همه اقوام ایرانی در این شهر زندگی می کنند و با زیبا ساختن شهر بندرعباس و فضای شهر، در راستای جذب گردشگر، به کسب و کار مردم و ساخت و ساز رونق می دهیم.

نوبانی عنوان کرد : مجموعه نظام مهندسی ساختمان با رویکرد عدالت محوری مکانیزمی ایجاد کند تا از ظرفیت تمامی مهندسین در شهر بندرعباس استفاده شود.