معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از تصویب تعطیلی روزهای پنج شنبه ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، محسن خاکی نهاد در خصوص تعطیلی ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی استان در روزهای پنج‌شنبه، اظهار داشت: با استناد به صورتجلسه مصوبات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و نظر به موضوع مدیریت مصرف انرژی در استان، تعطیلی روزهای پنج شنبه ادارات و دستگاشهای اجرایی استان هرمزگان مصوب شد.
خاکی نهاد افزود: زمان اجرای این طرح از روز اول اردیبهشت ماه سال جاری خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: ساعات کار دستگاه‌های اجرایی صرفا تا پایان ماه مبارک رمضان در روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ و بعد از ماه مبارک رمضان تا اطلاع ثانوی از ساعت ۶:۳۰ الی۱۴:۳۰ خواهد بود.
وی تصریح کرد: ساعت کار بیمارستان‌ها، مراکز خدمات درمانی و امداد رسانی، آتش نشانی‌ها، بانک‌ها، شهرداری ها و مراکز خدمات عمومی به روال سابق خواهد بود و لازم به ذکر است مجموعه ستادی بانک ها و شهرداری ها از این بند مستثنی هستند.
خاکی نهاد گفت: دستگاه‌های اجرایی ملزم هستند تمهیدات لازم به منظور صرفه جویی در سایر هزینه‌های مصرفی را اعمال کنند.
وی ادامه داد: برابر ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، مدیران دستگاه اجرایی به منظور رعایت سقف ساعت کار کارمندان دولت، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که مابقی ساعت مذکور ۴ ساعت از طریق دورکاری کارمندان جبران شود.
انتهای پیام