مدير منطقه 6 عمليات انتقال گاز از پايان تعميرات اضطراری خط لوله انتقال گاز 22 اينچ سرخون توانیر در شهريور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز  ، علیرضا عربلو با اعلام این خبر گفت: پیرو گزارش گروه نشت یابی منطقه مبنی بر وجود نشتی در خط لوله انتقال گاز  ۲۲ اینچ در محدوده شهرستان بندرعباس، جلسه اضطراری تشکیل شد و برنامه تعمیرات خط در دستور کار قرار گرفت.

عربلو ادامه داد: با توجه به نشتی خط و نزدیک بودن به منطقه مسکونی واقع در حومه روستای آبشورک، تیم تعمیراتی مرکز بهره برداری خطوط لوله سرخون با بکارگیری تجهیزات عملیاتی در سریع ترین زمان ممکن در محل حضور پیدا کرده و بعد از ایمن سازی، تعمیرات اضطراری خط  از ساعت ۴ بامداد آغاز و پس از ۲۷ ساعت تلاش بی وقفه همکاران با موفقیت به پایان رسید .

وی ضمن بیان سرعت عمل بالای تیم تعمیراتی در تعویض خط لوله معیوب و افزایش ایمنی محل عنوان کرد : از جمله ویژگی های این عملیات می توان به گرما و شرجی محل و بالا بودن سطح آب های زیر زمینی اشاره کرد که انجام تعمیرات برشکاری و جوشکاری را دشوار ساخته بود .

مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز در پایان ، مطرح کرد : خط لوله ۲۲ اینچ سرخون/ توانیر انتقال گاز به مصارف خانگی، CNG و صنایع شهر بندرعباس را بر عهده دارد که با انجام به موقع تعمیرات از بوجود آمدن وقفه در انتقال گاز به مبادی مصرف جلوگیری به عمل آمد .

انتهای پیام