سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسى و امور حقوقی استانداری هرمزگان از برنامه ریزی برای حضور مستمر مسئولان استان، فرمانداران و مدیران در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) برای پاسخگویی تلفنی به مردم، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، حبیب بهادری با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای ارتباط مستمر مردم با مسئولان در راستای سیاست های دولت مردمی، عنوان کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان هرمزگان، سه روز در هفته با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد)، به صورت تلفنی پاسخگوی مردم هستند.

بهادری ادامه داد: مردم شریف استان هرمزگان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۱ مرکز سامد، مسائل و مشکلات خود را به صورت مستقیم با مدیران مربوطه مطرح کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: امکان ارائه درخواست ملاقات حضورى مردم با استاندار هرمزگان، از طریق صفحه ملاقات با استاندار در سایت استانداری هرمزگان به نشانی اینترنتی hormozgan.ir فراهم است.

بهادری تصریح کرد: همچنین مردم سراسر استان از این پس برای دریافت وقت ملاقات با استاندار هرمزگان باید به سایت سامانه سامد به نشانی اینترنتی http://111.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

وی گفت: با هدف اثر بخشی بیشتر و پیگیری مستقیم مسائل مردم، از مدیران مربوطه نیز دعوت خواهد شد تا در زمان دیدار مردمى استاندار هرمزگان حضور داشته باشند و مشکلات مطرح شده به سرعت بررسی و پیگیری لازم برای رفع آن انجام شود.

انتهای پیام