رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کرد : 66 برنامه با توجه به شعار مهار تورم و رشد تولید در حوزه صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، خلیل قاسمی اظهار داشت: با اعلام شعار سال، جلسات متعددی در حوزه های صنعت، معدن و تجارت برگزار شد که پس از بررسی های مکرر نهایتا ۶۶ برنامه مشخص و اعلام شد.

وی در ادامه به تشریح برنامه های تعیین شده پرداخت و افزود: ۲۲ برنامه در راستای رشد تولید، ۶ برنامه در راستای مهار تورم، ۱۵ برنامه در راستای زنجیره ارزش و ۳ برنامه در راستای افزایش ذخایر معدنی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در اشاره به مناطق ویژه اقتصادی و اهمیت سرمایه گذاری در این مناطق پرداخت و اظهار داشت: در راستای ایجاد زیرساختهای لازم ۱۶ برنامه و ۴ برنامه رشد تولید در مناطق اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و انرژی بر پارسیان تعیین شده است.

قاسمی افزود: در سال جاری یکی از موارد مهم که در خصوص صدور جواز تاسیس تعیین شده است پراکندگی استقرار صنایع در شهرستانهای شرق و غرب استان است.

وی مهمترین پروژه های صادر شده در فروردین ماه ۱۴۰۲ را پارک متانول شهرستان پارسیان، پتروپالایش آوات اورامانات شهرستان جاسک و پتروشیمی شهرستان میناب برشمرد.

انتهای خبر /