مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان گفت : در راستای ارتقاء سواد مجازی تفاهم‌نامه همکاری میان آب منطقه‌ای هرمزگان و پلیس فتا منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ؛ مجید لشکری در آئین انعقاد تفاهم‌نامه فی ما بین شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان و پلیس فتا اظهار کرد : در عصر ارتباطات ، فضای مجازی نقش مهمی را در روابط میان انسان‌ها و خانواده‌ها ایفا می‌کند ؛ لذا توجه به این امر یکی از مهم‌ترین الزامات کنونی محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد : با توجه به تعداد بالای کاربران فضای مجازی و تنوع موضوعات برای نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح، سالم و امن از فضای تولید و تبادل اطلاعات در میان مردم از طریق سواد رسانه‌ای در فضای مجازی باید از تمام ظرفیت‌های کشور جهت آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه استفاده کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان با اشاره به تفاهم‌نامه فی ما بین شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان و پلیس فتا ، ابراز داشت : به منظور انسجام بخشی ، تمکز و هم‌افزایی بیشتر با محوریت طرح نهظت سواد رسانه‌ای در فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از جرائم سایبری و تولید و انتشار محتوای پیشگیرانه در آن موضوع، شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان اقدام به انعقاد تفاهم نامه با پلیس فتا کرد.

لشکری با اشاره به نتایج مورد انتظار از این توافق ، بیان داشت : تشکیل کارگاه‌های آموزشی ، انتشار محتوای تولیدی پیشگیرانه پلیس فتا در رسانه‌های رسمی و غیر رسمی ، برگزاری مشترک و چندجانبه جشنواره‌های فرهنگی و هنری با محوریت پیشگیرانه از جرائم سایبری و … از جمله اقدامات پیش‌بینی شده در این تفاهم‌نامه است.