مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از کسب رتبه در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، دکتر فاطمه نوروزیان با عنوان اینکه این جشنواره در ۸ محور و ۱۱ بخش برگزار شده است گفت:  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان موفق گردید در مجموع سه رتبه اول، دو رتبه دوم و یک رتبه سوم را کسب نماید که مورد تقدیر قرار گرفت.

 نوروزیان افزود :مراسم اهدای جوایز برگزیدگان شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی با حضور فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدشهاب سیدمحسنی رییس انجمن متخصصان روابط عمومی، اعضای هیات مدیره انجمن و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی در محل سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی) آغاز به‌کار کرد.

 وی با عنوان اینکه شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در ۱۱بخش ادبیات (مستندسازی – داستان‌سرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (کتاب – نشریه داخلی – بروشور- ویژه نامه)، هنرهای تجسمی/ بصری (پوستر – اینفوگرافی – عکس- کاریکاتور)، رسانه‌های دیداری و شنیداری (فیلم‌های مستند- تیزر- کلیپ- انیمیشن- موشن‌گرافیک)، رسانه‌های دیجیتالی (وبسایت- مولتی‌مدیا- شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی)، تبلیغات (تبلیغات مکتوب شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژآگهی)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانه‌های درون و برون‌سازمانی)، کارشناس برتر انتشارات روابط‌عمومی، جایزه ویژه و نحوه ارائه آثار در دو قالب چاپی و الکترونیکی برگزار شد. گفت: در این دوره از جشنواره، سه بخش ویژه «آثار خلاق و بدیع»، «فرهنگ‌سازی و مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا» و «حمایت از انتشار آثار علمی در حوزه روابط‌عمومی» در نظر گرفته شده که آثار برگزیده و مرتبط با موضوعات مذکور مورد تجلیل قرار گرفتند.

 نوروزیان در ادامه افزود: در شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، بیش از ۱۵۰۰ اثر توسط داوران؛ پرویز آزموده، حسین امامی، احمد یحیایی ایله‌‌ای، قربانعلی تنگ شیر، بهزاد خورشیدی، مریم سلیمی، سیدشهاب سیدمحسنی، موسی الرضا شبرنگی، محمود مختاریان، امیر مسعود مظاهری، سعید معادی و مهدی باقریان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

شایان ذکر است، شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط‌عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در حوزه فعالیت‌های انتشاراتی و فرهنگ‌سازی مناسب و تکریم و معرفی الگوهای برتر در حوزه انتشارات به همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی و در دو گروه تهرانی و استانی برگزار شد.

انتهای پیام