لوح تقدیر دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان توسط دکتر رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اهداء شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان، در سالن جلسات استانداری و به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور دکتر رئوفی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان برگزار گردید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان اظهار داشت: زمانی که صحبت از اطلاع رسانی و بیان اقدامات یک دستگاه به میان باشد، جایگاه روابط عمومی نمایان می‌شود و اینجاست که انگیزه، دانش و ارج نهادن به جایگاه روابط عمومی باید از سوی همه مورد اهتمام قرار گیرد.

رئوفی، ارتباطات را یکی از مولفه‌های اصلی توسعه دانست و گفت: بدون توجه به اطلاع رسانی، هرگز توسعه و پیشرفت یک جامعه اتفاق نمی‌افتد.

در پایان این نشست لوح تقدیر دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، توسط دکتر رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان اهدا گردید.

گفتنی است دکتر فریدون همتی، استاندار هرمزگان در این تقدیرنامه ضمن قدردانی از عملکرد روابط عمومی در حوزه اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و ارتباطات مردمی، بر نقش تخصصی مدیران روابط عمومی در تعاملات بین مردم و مسئولان و نیز شفاف سازی خدمات دولت و ارتقاء سطح آگاهی بخشی آنان به جامعه تاکید نموده است.