وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تماس تلفنی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از اعزام کاروان راهیان نور هنرمندان هرمزگان به خوزستان مطهر و مناطق ایثار و شهادت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، محمد مهدی اسماعیلی ضمن تقدیر و تشکر از این حرکت ارزشی و انسان ساز گفت: اعزام هنرمندان به سرزمین ایثار و شهادت می تواند علاوه بر تقویت این نگرش باعث تحول روحی و فکری و در نتیجه به تولید آثار فاخر در حوزه دفاع مقدس و فر هنگ ایثار و شهادت بیانجامد.

اسماعیلی افزود: جای چنین حرکت ها و رزمایش های فرهنگی در حوزه فرهنگ و هنر خالی بود و لازم است سایر استان ها هم برنامه ریزی های لازم را برای اعزام هنرمندان به مناطق هشت سال دفاع مقدس در دستور کار قرار دهند.

وی بیان کرد: از آن جهت که رویکرد این رزمایش های فرهنگی تولید اثر توسط هنرمندان اعزامی است یک نقطه قوت می باشد و حرکت ها و برنامه هایی ارزشمند است که نتیجه آن تولید اثر در تراز انقلاب اسلامی،جهاد تبیین و در راستای سند گام دوم انقلاب باشد.

اسماعیلی در ادامه بر اهمیت برنامه های روز ملی خلیج فار س و جشنواره ی فرهنگی هنری خلیج فارس تاکید کرد و از سفر قریب الوقوع به استان هرمزگان خبر داد.

اسمعیل جهانگیری در این گفتگوی تلفنی ضمن ارائه گزارش از روند برگزاری اردوی راهیان نور هنرمندان هرمزگان تحت عنوان رهپویان آوینی در مکتب سلیمانی از حمایت ، توجه ویژه ، پشتیبانی و همراهی ویژه ی ایشان که انگیزه ی وافر به هنرمندان بخشیده است تقدیر و تشکر کرد و گفت: سفر جنابعالی و هیات همراه به استان هرمزگان بدون شک سر آغاز فصل نوینی از فعالیت های گسترده در حوزه های مختلف فرهنگ و هنر خواهد بود.

انتهای پیام