مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از زحمات و حمایت های ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان در باب همراهی و حمایت از بخش آموزش و پرورش استان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، محمد قویدل ساعتی قبل در راس هیاتی طی دیدار دوستانه با صفا ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان اظهار داشت: حمایت های اتاق بازرگانی هرمزگان در دوره نهم فعالیت هیات نمایندگان به ویژه در بخش خدمات عامل المنفعه ستودنی و قابل تقدیر است.

متن مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان برای تقدیر از ریاست اتاق بازرگانی استان بدین شرح است:

جناب آقای محمدرضا صفا

ریاست محترم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان

بدون تردید، پیشرفت هر کشور در بستر آموزش و پرورش، مبتنی بر اصول علمی و تربیتی استاندارد رقم می خورد و تعامل ارگان های مختلف در پیشبرد اهداف کلان این مجموعه تاثیر بسزایی دارد، لذا با عنایت به شعار سال (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) و با همت مضاعف، باید در این مسیر گام های موثری برداشته شود.

با نهایت احترام و ارادت بر خود واجب می دانیم از تلاش های بی دریغ، اقدامات سنجیده، همراهی و همدلی توام با عزم راسخ حضرتعالی با مجموعه آموزش و پرورش، در راستای اجرای بهینه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت، مراتب امتنان خود را صمیمانه اعلام نموده و از درگاه احد سبحان دوام عزت و سربلندی شما را مسئلت نماییم.

محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان

انتهای پیام