مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان در بازدید از پارسیان، روند آبرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان را بررسی و وضعیت اجرای پروژه ها و برنامه های آتی این شرکت را در دیدار با امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهرستان، شورای اسلامی شهرهای پارسیان و دشتی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری پارسیان تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،عبدالحمید حمزه پور در این دیدارها با تأکید بر عزم جدی آبفا برای حل مشکلات آب پارسیان، افزود: آبفا در دو جبهه عملیات آبرسانی را در این شهرستان را در پیش گرفته است، یکی عملیات آبرسانی از طریق مشارکت سپاه و خیرین و دیگری با استفاده از توان و ظرفیت های خود آبفاست.

حمزه پور با قدردانی از مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توسعه آبرسانی بویژه در مناطق روستایی پارسیان به پروژه های مشارکتی در این حوزه اشاره کرد و گفت: با هدف تامین نیاز آبی مشترکین روستاهای   مجتمع ساحلی یک باب مخزن دو هزار متر مکعبی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال با مشارکت نیروی دریایی سپاه در حال انجام است که با تکمیل آن این روستاها به ذخیره مناسب آب دست خواهد یافت

به گفته وی،  یک باب مخزن یکهزار متر مکعبی در روستای بوچیر نیز با مشارکت و همکاری خیرین در مرحله اتصال به شبکه آبرسانی است.

حمزه پور همچنین به پروژه های در دست اقدام آبفا در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تکمیل آبشیرینکن بزرگ شهرستان پارسیان بخشی از نیازهای آبی این مناطق را مرتفع خواهد کرد و در این راستا یک باب مخزن با گنجایش ۱۵۰۰ متر  مترمکعب و  ۱۸  کیلومتر خط انتقال احداث خواهد شد.

مدیرعامل آبفا ابراز امیدواری کرد، با از سرگیری عملیات پروژه های نیمه تعطیل و نیمه فعال شهرستان بخش زیادی از مشکلات آب شهرهای پارسیان، دشتی و روستاهای مسیر مرتفع شود.

در این نشست همچنین پیرامون پروژه های مخزن شهر دشتی، مخزن ۳۰۰ متر مکعبی میلکی، تکمیل مخزن ۱۵۰۰ متر مکعبی مجتمع ساحلی، اجرای خط انتقال از زیارت‌ تا مغدان، اجرای خط انتقال از روستای برکه دوکا تا عمانی، توسعه شبکه آبرسانی مناطق شهری و روستایی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام