رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت : تلاش های اتاق بازرگانی به ویژه در قالب کمیسیون کشاورزی برای رونق بخش کشاورزی با جدیت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محمدرضا صفا در دیدار با اعضای شورای شهر فین و بخش فین و همچنین بزرگان و معتمدین محلی که با حضور دریانورد مشاور عالی اتاق بازرگانی هرمزگان و نجاتی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی هرمزگان به عنوان بازوان توانمند برای رفع مشکلات استان در حوزه های تخصصی تلاش می کنند.

وی افزود : خیز کمیسیون  کشاورزی اتاق بازرگانی هرمزگان برای رفع مشکلات این بخش قابل تقدیر است و تلاش های این کمیسیون برای شناسایی مشکلات و ریشه یابی نتیجه های بسیار خوبی به دنبال داشته است.

رییس اتاق بازرگانی هرمزگان بیان داشت: فین به عنوان یک باغ شهر از پتانسیل های بالایی برای رشد و توسعه در بخش های مختلف به ویژه کشاورزی برخوردار است.

وی بیان داشت : کشاورزی بخش فین شاخص مهمی است که سرمایه گذاری بر روی آن می تواند این بخش را متحول کند.

صفا تصریح کرد : فین پتانسیل های مناسبی در بخش معادن دارد که سرمایه گذاری در این بخش در کنار بخش کشاورزی زمینه افزایش اشتغال و تولید را مهیا می کند.

انتهای پیام