هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر جلسه‌ای با حضور افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام‌جمعه شهرستان، شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام‌جمعه اهل سنت، محمد محمدحسینی، فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی، نظامی و انتظامی شهرستان، در محل مصلا سیدالشهدای شهر قشم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، افشار فتح الهی در این جلسه اظهار داشت: انقلاب اسلامی از همان روز نخست ریشه و اساسی مردمی داشته و تمام تلاش مسوولان و دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف باید در جهت امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم، نسبت به پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی ادامه داد: امروز تمام تلاش دشمنان و رسانه‌های آن‌ها، معطوف به ایجاد بی‌اعتمادی و ناامیدی برای مردم نسبت به ارکان و دستگاه‌های نظام جمهوری اسلامی‌ شده است و در چنین شرایطی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید تمام توان خود را برای اعتمادسازی و امیدآفرینی مردم و حل مشکلات موجود فعال کنند.

فتح الهی در پایان خاطرنشان کرد: مردم باوجود تمام سختی‌ها و دشواری‌هایی که با آن مواجه هستند، در چهل‌وچهار سال گذشته از عمر نظام جمهوری اسلامی نسبت به دشمنی‌ها آگاه‌اند و وظایف خود را در عرصه‌های مختلف به‌خوبی انجام داده‌اند و همسو با انقلاب و مسئولان به رفع مشکلات امید دارند.

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام‌جمعه شهرستان قشم نیز در این جلسه بیان کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران از همان روز نخست با فداکاری و ایثار آغاز شد و امروز هم با ازخودگذشتگی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز جهاد تبیین موردنظر رهبر معظم انقلاب نیز یک تکلیف و یک فداکاری بزرگ برای آرمان‌های انقلاب اسلامی و انتقال مفاهیم و ارزش‌های آن به نسل‌های آینده است.

امام‌جمعه شهرستان قشم در پایان بابیان اینکه دولت سیزدهم به‌عنوان یک دولت انقلابی و مردمی، بنای خدمت‌رسانی به مردم را دارد؛ افزود: باوجود تمام فتنه‌انگیزی‌ها و دشمنی‌ها، به امید خدا ۲۲ بهمن امسال، شاهد یکی از پرشکوه‌ترین راهپیمایی‌های مردمی در سراسر کشور خواهیم بود.

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام‌جمعه اهل سنت شهر قشم نیز در این مراسم گفت: فداکاری و ایثار انقلابیون و رزمندگان دوران دفاع مقدس هیچ‌گاه از اذهان مردم پاک نخواهد شد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی از همان روز نخست به دنبال سرنگونی این نظام بوده‌اند، اما باوجود برخی کاستی‌ها و مشکلات مردم هیچ‌گاه با دشمنان همسو نبوده‌اند و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

امام‌جمعه اهل سنت شهر قشم در پایان تصریح کرد: در حوزه جهاد تبیین نیز باید نعمات و دستاوردهای حاصل از پیروزی انقلاب اسلامی به مردم یادآوری گردد و هم باید گزارشی از کمبودها جهت بررسی و رفع آن‌ها تهیه شود.

حجت‌الاسلام احمد غلامی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی قشم نیز در این جلسه گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۳۸۰ برنامه مختلف با اولویت حضور مردم، دانش آموزان و نسل جوان در بخش‌های مختلف جزیره قشم اجرایی خواهد شد.

انتهای خبر